Saturday 29 October 2011

kuku PANJANG.. cantik ker???

assalamualaikum... 

alhamdulillah, mcm biasa, aku tergerak untuk menaip dan terus menaip.. (mmg aku suka menaip) heee

nak dijadikan cter.. aku selalu tertanya2.. kenapa orang tak kira lah lelaki or perempuan, suka simpan kuku panjang,., aku x maksudkan smua, tapi ada lah SEGELINTIR yg dok pikiran cetek pikiaq yg kuku panjang tue cantek.. eyyyy.. tolonglah paham..

so untuk anda yg suka menyimpan kuku panjang tue, meh sini aku nak cakap..kalau simpan satu jari kuku panjang, dosanya sama macam membela seKANDANG babi.. itu baru satu jari.. bayangkan kalau simpan kuku panjang kat semua jari, pikir2 lah sendirik eyhhh,,,

apa lah seronoknyer simpan kuku pjg nie.. cer pikir, dah lah panjang, pas tue, kompem2 lah kotor... ISLAM nie BERSIH... kebersihan tue penting... 

haaa.. nak tau apa faktor anak2 x berapa nak bijak cerdik ??? haa.. nie sebb diberi makan makanan yg kotor, .. yer lah,, kalau masak makanan, pastue dgn kuku yg panjang, terjamin ke kualiti dan kebersihan makanan tue??? pikir lah sendiri yerk.. ^^

nak ke kuku mcm nie?? erkk..=.=''



p/s: mungkin ringkas jer semua nie... tapi tolong lah ambil perhatian.. sedih tgok anak muda yg berkuku panjang nie.. nak cakar apa ntah.. peringatan untuk diri dan sahabat...


wassalam...

No comments: