Tuesday 25 October 2011

persoalan demi persoalan..

assalamualaikum...

alhamdulillah, kali ini sy masih lagi diberi kesempatan untuk mencoretkan isi hati saya yang saya rasa saat ini... kali nie tajuk entri sy..---> persoalan demi persoalan..

PERSOALAN??

kadang2, aku masih tertanya2, tanya diri itu ini.. seolah2 macam x puas hati..

kenapa aku dilahirkan di dunia??
kenapa aku x pandai tu x pandai ni??
kenapa aku x macam org lain??
kenapa semua berlaku pada diri aku??
kenapa ALLAH x makbulkan doa aku??
kenapa aku masih lagi sebergini??
kenapa???

huh~~ banyak lagik persoalan sebenarnya.. kalau nak nyatakan satu2, mmg x de kesudahan.. kenapa perlu ada persoalan dalam diriku???

aku sedar, aku x perlu bersoal kenapa dan kenapa, kerana itu adalah rencana yg ALLAH dah tetapkan untukku.. hurmm.. aku x tau nape aku sebak.. dah lah.. saya mohon diri.. 
aku bingung..

p/s= kadang2.. apa yg berlaku ada hikmahnya... mmg ada hikmah.. tapi sy masih lagi mencari hikmahnya.. t_t YA ALLAH lapangkanlah hati hambamu ini.. 

No comments: