Saturday 3 February 2018

Mana menghilang?

Assalamualaikum..

alhamdulillah, Allah masih lagi beri peluang kepada kita untuk terus menghirup udara di atas bumi pinjaman Allah ni..

hari ni nak jadi skema sikit..

nak gelarkan diri "saya" not "aku"... haha... mintak izin dulu ni.. bagus tak.. :P

Sebenarnya, 4 tahun ni bukan lah saya menghilang.. cuma dulu saya menulis blog ni sebab saya masih student. so always duduk depan lappy, buat assigmnt , projek, and mcm2... bila last sem pulak, busy dgn practical. haha. so hilangkanlah diri dan kemalasan lah nak menulis blog.

tapi saya tahu, xde pun orang yang nak baca pun blog saya ni. haha. yerlah., saya menulis sebnrnya untuk catatan diri sendiri..

so sepanjang 4 tahun menghilang tu, saya buat ringkasan sikit lah ye..

Jun 2014 saya tamatkan latihan industri saya,, kawan2 semua buat latihan industri just for 3 months, tapi saya terpaksa buat 5 bulan.. sebab apa? ntah, dh company tu yang suruh.. company apa? nnti lah saya cerita,,

November 2014 , Alhamdulillah.. dengan izin Allah, saya berkonvo. jadilah graduan dari UKM ni,.. first clas? nope lah.. =( second class je. apa pun alhamdulillah. habis jugak belajar.

Nov 2014- Dis 2015 = haaa.. hampir setahun ni, saya langsung x de keje.. hhaha.. bukan x nak keje. interview dah pergi, tapi nak buat macam mana.. sabar je lah. dan usaha lagi. so.. apa yang saya buat time ni? saya meniaga.. jual mcm-mcm barang. alhamdulillah. ada jugak lah custmer.. :D even saya ni penyegan sikit. tapi bila meniaga, kena buang semua tu.. kan kan kan . :P

Dis 2015 - Alhamdulillah... saya mula kerja.. kerja apa?? nanti saya cerita.. so sampai sekarang, saat saya tulis ni, saya masih lagi bekerja di sini.. =)

so ni je lah ringkasan sikit about the 4 years tu.. yang lain saya akan coretkan lagi ye..


salam sayang dari saya.. saya tak pernah menghilang, haha. dah kenapa aku ni.. lolz..
tak pernah menghilang pun...

p/s: penaja pesan.... 

Jaga Diri,
Jaga Hati,
Jaga Iman,
Jaga Solat.... <3

No comments: