Friday 2 February 2018

WELCOME BACK =)

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah.. sekarang dah masuk 2018.. dah bulan februari dah pun. lama sangat dah tak mengupdate blog ni.. ingtkan dah xleh bukak. nasib baik masih boleh bukak.. Alhamdulillah..Hampir 4 tahun aku tidak mencorat coret ni..

oh ye.. skrg umur pun makin lanjut.. maafkan aku sbb aku menggunakan perkataan "aku" bagi memudahkan pembacaan aku sendiri dan juga org lain yang sudi membaca.. maybe..

bila aku gelar kan diri aku ni "aku", jgn la korang ingt aku ni perempuan yg ganas2 gitu. . hehe.. sbb aku menulis hanya lah bertujuan untuk catatan aku dan bacaan aku sahaja. . in reality, aku x pernah pun bahasakan diri ni aku.. :P ayu la konon , werkk..

bila aku tengok entry terakhir sebelum wujud entry "welcome back" ni, adalah pada tahun 2013.. hurmm.. aku sndri tak tahu kenapa tiba2 dulu aku stop menulis.. after four years, and aku tiba2 terfikir, dan tiba2 teringat, yg dulu aku mmg suka menulis blog..

alhamdulillah, jumpa balik blog aku ni. :D
ni pun jenuh aku duk tiup2 habuk nak bagi bersih sikit blog aku ni..

ermmmm.. nak cakap apa lagi ekk.. nnti lah smbung. haha.. dalam kepala macam-macam nak tulis.. tapi tak pe lah. lain kali lah <3

hehe.. eden undur diri dulu ya.. :D

Wallahu'alam

No comments: